неділю, 14 лютого 2016 р.

«Мила нам звістка про наш край: Вітчизни і дим для нас солодкий…» Документальний фільм Сергія Комісарова

 Відгук на подію - документальний фільм про ювілейну річницю створення Центру творчості імені Олексія Дурмасенка "ГГ-Корчуватий АРТ" при бібліотеці №15 та відкриття виставки художника Ук Дара Чана.


На світлині: в центрі - Ук Дара Чан разом з тележурналістами, які створили фокументальний відеосюжет- Сергій Комісаров та Кіра Шпанько.
Дякуємо Сергей Комиссаров за фільмування такої цікавої і знакової події в культурному житті столиці, художнику Dara Chan Ouk за його талант і надану можливість глибше пізнати історію і культуру країни Королівства Камбоджі, Gleb Grzybowski за допомогу в створенні Центру творчості імені Олексія Дурмасенка "ГГ-Корчуватий АРТ" при бібліотеці №15 Голосіївської ЦБС м. Києва, Микола Шошанні - співзасновнику та відеооператору літературно-мистецького салону "Грінівська вітальня" при бібліотеці №15 Голосіївської ЦБС м. Києва за якісні, професійні відео- і фотогорафії, Pavlo Tychyna Flat & Museum Музей-квартира Павла Тичини (Київ) Музею-квартирі Павла Тичини за надану можливість в організуванні художньої виставки "Україна і Камбоджа: художній зріз", та всім прихильникам та друзям, яким небайдужа доля української культури та творчих міжнародних зв'язків!

«Мила нам звістка про наш край: Вітчизни і дим для нас солодкий…»
У справедливості цих крилатих слів, які закарбувалися у пам'яті з дитинства, ми зайвий раз переконалися, коли, на запрошення друзів, потрапили до Центру творчості імені Олексія Дурмасенка «GG Корчуватий-Art». Цього зимового вечора тут, у бібліотеці номер 15 для дітей Голосіївської ЦБС міста Києва, відбувся урочистий захід «Арт. Пам'ять. Єдність» до річниці створення Центру та виставка живопису і графіки відомого українського художника, уродженця королівства Камбоджа Ук Дара Чана.
Зізнаємося: картини живописця – на жаль, він особисто не приїхав на виставку з об'єктивних причин – буквально приголомшили нас. «Дивовижний художник!» - подумали ми, роздивляючись ці роботи. Здається слова з відомої пісні «Две вечных дороги – любовь и разлука – проходят сквозь сердце мое» є девізом творчості Ук Дара Чана – людини унікальної і багато в чому трагічної долі. 

Від завідуючої бібліотеки Алли Дубенюк та художника Гліба Гржибовського дізналися, що під час диктатури так званих «червоних кхмерів» художник Ук Дара Чан був змушений залишити рідну домівку і шукати щастя-долі в інших краях. Другою батьківщиною цієї талановитої, щирої і доброї людини стала Україна. Саме в Україні Ук Дара Чан одружився, став батьком, закінчив два інститути, почав працювати тренером з Таекван-до, а ще писати чудові картини, в яких поєднав камбоджійські і українські мотиви. Цікаво, що поштовхом до його творчості стала творчість великого Кобзаря!
А 12 лютого 2016 року ми стали учасниками масштабної мистецької акції, яка відбулася у літературно-меморіальному музеї-квартирі Павла Тичини в історичному серці столиці. Аншлаг! Повний аншлаг! Так можна сказати про цю подію. Адже на відкриття персональної виставки "Україна і Камбоджа: художній зріз" живописця і графіка Ук Дара Чана до музею Павла Тичини прийшло стільки людей, що тут і дійсно ніде було яблуку впасти! Ось про що говорили друзі і колеги видатного українського художника, уродженця Королівства Камбоджа, який нині разом із сім'єю живе і працює на ниві спорту і мистецтва у місті Березань, що на Київщині. 
Подробиці про цю подію – на каналі https://www.youtube.com/channel/UCjG5wc8kUuaM1uk3d2-2PtQ у YouTude.
---------------------------------------------------------------------------------
Дякуємо Юрію Косенку за підготовлену пізнавальну інформацію про Камбоджу, її історію і традиції та фільмування цього цікавого заходу - відкриття персональної виставки Ук Дара Чана "Україна і Камбоджа: художній зріз" в Літературно-меморіальному Музеї-кімнаті Павла Тичини м.Києва. (11 лютого 2016 року).

(Для своїх колег та друзів, кому це цікаво: 
виступ завідуючої бібліотекою №15 Дубенюк Алли - 
можна переглянути з 31.17 по 31.35 хвилини)

Немає коментарів:

Дописати коментар