четвер, 12 липня 2018 р.

Бібліотечний флешмоб "Злови мить!" - Ч.1

12 -13 липня 2018 року наш колектив з задоволенням долучився до бібліотечного флешмобу, який організувала Платформа ДЛЯ ЗМІН#the Library of the Future. Перший день цієї акції в Бібліотеці №15 для дітей Голосіївської ЦБС пройшов з відвідин незвичайного "гостя" - місцевого собачки Біляша. Він гордовито зайшов до нашого книжкового храму і між нами відбувся такий телепатичний діалог: 
Картинки по запросу телепатичний діалог між людиною і собакою


"Дайте мені цікаву книжку" - вимагав прибулець.
 
"Довго мені ще чекати?"
 (почав нервувати)
















"Що ви мені принесли? 
Я не буду таке читати!" - 
продовжував вередувати.
 







"Ну добре... 
Хоч з цим виданням ознайомлюсь"
зглянувся гість 
вже лагіднішим тоном
"Відчиняйте нарешті вже двері. Мені пора додому. Господар буде хвилюватися, що я так довго забарився у вашій бібліотеці! 
Але я ще повернуся!!!" - пригрозив наостанок. )))
 










А наприкінці робочого дня вже другий прибулець прагнув "нанести візит":
"Нюхом відчуваю, 
що десь тут поблизу є бібліотека! Та й мої чотирилапі друзі мені радили завітати туди..."





  "Все. Пішли додому. 
У них робочий день вже закінчився.
 Іншим разом відвідаємо!" 
 *******
ПС: радимо ознайомитись з цікавою інформацією:
 Вчені створюють перекладач з мови тварин на людську мову

Немає коментарів:

Дописати коментар