четвер, 24 грудня 2015 р.

"Я шануватиму Різдво у моєму серці"


Я шануватиму Різдво у моєму серці, 
і спробую зберегти його протягом усього року.
Чарльз Діккенс
Різдво – це час, повний таємниці, радості й дива. Казки Різдва нагадують про зміст цього свята – чудесне Боже народження, повне довіри й ніжності, – і теж можемо, зачудовані, перед цією таємницею зупинитися, побути малими дітьми, з їхньою вірою і простотою прийти привітати новонародженого Месію. Пережити безліч див, які стаються, коли віримо.




"Ось хоча б і Різдво. Зате який відчуваєш священний трепет, якими добрими поривами повнишся! Я завжди чекав цих днів як найкращих у році. Це радісний час – дні милосердя, доброти, всепрощення. Це єдині дні у всьому календарі, коли люди, наче за мовчазною згодою, вільно розкривають один перед одним свої серця і бачать у своїх ближніх, – навіть у незаможних і знедолених, – таких же людей, як і вони самі, що бредуть однією з ними дорогою до могили, а не якихось істот іншої породи, яким варто йти інакшим шляхом. А тому, дядечку, хоча це й правда, що на Різдво мені ще жодного разу ні золота, ні срібла не додалось, я все одно вірю, що воно приносить мені добро і буде приносити добро. Тож хай живе Різдво!"
Чарльз Діккенс, «Різдвяна історія»

"Різдво!.. Ви чуєте? Лишень від звуків цього чарівного слова у небі починають співати невидимі дзвіночки, і здається, що от-от станеться дещо казкове. Чуєте?"
Сашко Дерманський,
 «Крамничка тітоньки Мальви»

"- Різдвяна ялинка – найкраща у світі! Тільки сама ялинка різдвяною бути не може. Вона має стояти посеред великої кімнати, її прикрашають кульками, хлопавками, срібними янголами, а ще…
- А ще – слониками! - вигукнув Ґудзик. – Я хочу прикрашати Різдвяну ялинку. Тоді я побачу всі дива, які стануться у Різдвяну ніч!"
Леся Воронина, «Різдвяна казка слона Ґудзика»


Ось такі книги для всієї родини рекомендуємо прочитати довгими зимовими вечорами.

В бібліотеці в ці передсвяткові дні дуже людно, гамірно, весело! Ось і сьогодні, 23 грудня 2015 року, зібралися наші мешканці Корчуватого в "Материнській світлиці" зі своїми родинами на святкове дійство 
"Я шануватиму Різдво у моєму серці"
До цього заходу долучилася благодійна організація "Церква Примирення" (керівник - Майструк С.А.)
 Люди з особливими потребами також отримали 
свою часточку уваги та любові!
На фото (у візку) Вікторія Клованич - мешканка Корчуватого - 
любить книги і спілкування.
Молодь підготувала цікавий музичний дарунок, а діти розіграли сценку про "Священні дерева".
Головна героїня, як ви вже здогадались - це красуня Ялинка!


  







В кінці заходу діти , які потребують підвищеної уваги, діти з неблагополучних сімей, сироти - отримали невеликі різдв'яні подарунки та запрошення на новорічну міську святкову ялинку, а бібліотеці вручили  чудові кольорові настінні календарі.
 Свято наближається! 
Святкуйте разом з бібліотекою - отримуйте позитив, 
задоволення і... цікаві книжки!

Немає коментарів:

Дописати коментар