вівторок, 30 червня 2020 р.

"Я – українець. Є у мене право На рідну мову та свою державу... "

Вітаємо з Днем Конституції, друзі ! - Новини - Інфотел
Я – українець. Є у мене право
На рідну мову та свою державу,
На гордий прапор золотисто-синій,
На щастя жити у такій країні.
Я – українець. Право знати маю
Про тих, кого героями вважаю,
Що людство рятували від руїни –
Синів і дочок, гідних України.
Я – українець. Хочу право мати
Завжди усе, що думаю, казати,
На незалежну та міцну державу,
На все, що гарантовано по праву.
Я – українець. І моє це право
Любити землю горду й величаву,
Та дух свободи набирати в груди.
Я – українець. Був ним, є, і буду!

З Днем Конституції України, друзі!
Цінності нашої Конституції - вічні цінності. До свята ми вирішили поєднати цитати з віршів поетів, які жили на нашій землі у різний час, але писали про речі, які є актуальними завжди, зі статтями Конституції. Закріплені в Основному Законі нашої держави, вони єднають покоління тих, хто виборював її незалежність, і тих, кому тепер випало жити в самостійній Україні та працювати задля її процвітання.
Світлина від ГО Справа Громад Львів.
Світлина від ГО Справа Громад Львів.
Світлина від ГО Справа Громад Львів.
Світлина від ГО Справа Громад Львів.
Світлина від ГО Справа Громад Львів.
Світлина від ГО Справа Громад Львів.
Світлина від ГО Справа Громад Львів.
Світлина від ГО Справа Громад Львів.
Світлина від ГО Справа Громад Львів.
Світлина від ГО Справа Громад Львів.
Світлина від ГО Справа Громад Львів.

































Світлина від ГО Справа Громад Львів.

























ДЖЕРЕЛО: Автор ідеї: Галина Синєока (Halyna Synieoka)

Дизайн ілюстрацій: Pavlo Futruk
Виконання: колектив ГО Справа Громад Львів

Немає коментарів:

Дописати коментар